PLUWEB – reklama w internecie

Facebook Ads

Branża: PRAWNICZA

Cel: LEADY

Back Title

W ciągu miesiąca udało się nam pozyskać 62 leady, z czego około 65% to leady wysokiej jakości. Średni koszt pozyskania kontaktu to 33,96 zł. 

Facebook Ads

Branża: E-COMMERCE

Cel: SPRZEDAŻ

Back Title

W jednym z e-commerców wysokomarżowych za kwotę 746,99 zł w ciągu 14 dni udało się wygenerować sprzedaż na poziomie 5204,79 zł.

Facebook Ads

Branża: OPTYCZNA

Cel: LEADY

Back Title

To się nazywa przepis na sukces! Lokalny optyk, koszt za pozyskany telefon do klienta to 4,57 zł.

Facebook Ads

Branża: EDUKACYJNA

Cel: LEADY

Back Title

Szkoła języka chciała przyspieszyć proces rekrutacji nowych uczniów. Co ciekawe 90% z pozyskanych klientów zdecydowała się podpisać umowę i zostać w szkole na 3 miesiące!

Facebook Ads

Branża: FITNESS

Cel: LEADY

Back Title

Pozyskanie klienta dla jednej z sieciowych siłowni to koszt 22,51 zł.

Facebook Ads

Branża: SPOŻYWCZA

Cel: LEADY/ZASIĘG MARKI

Facebook Ads

Branża: TECHNOLOGICZNA

Cel: RUCH W WITRYNIE/ZASIĘG/AKTYWNOŚĆ

Facebook Ads

Branża: SPOŻYWCZA

Cel: INSTALACJE APLIKACJI

Google Ads

Branża: FITNESS/E-COMMERCE

Cel: SPRZEDAŻ

Back Title

Średni koszt zakupu to 9 zł. Case dotyczy branży fitness i produktu cyfrowego. Przy wydatkach na poziomie 1142 zł udało się wygenerować sprzedaż 11 369,22 zł! To oznacza ROAS na poziomie 10.

Google Ads

Branża: SPORT/LEADY

Cel: SPRZEDAŻ

Back Title

Celem kampanii było pozyskanie ruchu na stronę oraz zachęcenie potencjalnego klienta do przesłania zgłoszenia dziecka na kolonie. 

9 przesłanych formularzy elektronicznych i kilkanaście stacjonarnych. 🙂