Branża: PRAWNICZA
Cel: LEADY
W ciągu miesiąca udało się nam pozyskać 62 leady, z czego około 65% to leady wysokiej jakości. Średni koszt pozyskania kontaktu to 33,96 zł.
Branża: E-COMMERCE
Cel: SPRZEDAŻ
W jednym z e-commerców wysokomarżowych za kwotę 746,99 zł w ciągu 14 dni udało się wygenerować sprzedaż na poziomie 5204,79 zł.
Branża: OPTYCZNA
Cel: LEADY
To się nazywa przepis na sukces! Lokalny optyk, koszt za pozyskany telefon do klienta to 4,57 zł.
Branża: EDUKACYJNA
Cel: LEADY
Szkoła języka chciała przyspieszyć proces rekrutacji nowych uczniów. Co ciekawe 90% z pozyskanych klientów zdecydowała się podpisać umowę i zostać w szkole na 3 miesiące!
Branża: FITNESS
Cel: LEADY
Branża: SPOŻYWCZA
Cel: LEADY/ZASIĘG MARKI
Branża: TECHNOLOGICZNA
Cel: RUCH W WITRYNIE/ZASIĘG/AKTYWNOŚĆ
Branża: SPOŻYWCZA
Cel: INSTALACJE APLIKACJI
Branża: FITNESS/E-COMMERCE
Cel: SPRZEDAŻ
Średni koszt zakupu to 9 zł. Case dotyczy branży fitness i produktu cyfrowego. Przy wydatkach na poziomie 1142 zł udało się wygenerować sprzedaż 11 369,22 zł! To oznacza ROAS na poziomie 10.
Branża: SPORT/LEADY
Cel: SPRZEDAŻ
Celem kampanii było pozyskanie ruchu na stronę oraz zachęcenie potencjalnego klienta do przesłania zgłoszenia dziecka na kolonie.
9 przesłanych formularzy elektronicznych i kilkanaście stacjonarnych. 🙂