Branża: PRAWNICZA
Cel: LEADY
W ciągu miesiąca udało się nam pozyskać 62 leady, z czego około 65% to leady wysokiej jakości. Średni koszt pozyskania kontaktu to 33,96 zł.
Branża: E-COMMERCE
Cel: SPRZEDAŻ
W jednym z e-commerców wysokomarżowych za kwotę 746,99 zł w ciągu 14 dni udało się wygenerować sprzedaż na poziomie 5204,79 zł.
Branża: OPTYCZNA
Cel: LEADY
To się nazywa przepis na sukces! Lokalny optyk, koszt za pozyskany telefon do klienta to 4,57 zł.
Branża: EDUKACYJNA
Cel: LEADY
Szkoła języka chciała przyspieszyć proces rekrutacji nowych uczniów. Co ciekawe 90% z pozyskanych klientów zdecydowała się podpisać umowę i zostać w szkole na 3 miesiące!
Branża: FITNESS
Cel: LEADY
Branża: SPOŻYWCZA
Cel: LEADY/ZASIĘG MARKI
Branża: TECHNOLOGICZNA
Cel: RUCH W WITRYNIE/ZASIĘG/AKTYWNOŚĆ
Branża: SPOŻYWCZA
Cel: INSTALACJE APLIKACJI
Branża: FITNESS/E-COMMERCE
Cel: SPRZEDAŻ
Średni koszt zakupu to 9 zł. Case dotyczy branży fitness i produktu cyfrowego. Przy wydatkach na poziomie 1142 zł udało się wygenerować sprzedaż 11 369,22 zł! To oznacza ROAS na poziomie 10.
Branża: SPORT/LEADY
Cel: SPRZEDAŻ
Celem kampanii było pozyskanie ruchu na stronę oraz zachęcenie potencjalnego klienta do przesłania zgłoszenia dziecka na kolonie.
9 przesłanych formularzy elektronicznych i kilkanaście stacjonarnych. 🙂
Branża: INNE
Cel: Kontakty / zasięg
Celem kampanii było pozyskanie ruchu na stronę oraz zachęcenie potencjalnego klienta do przesłania zgłoszenia.
Branża: Turystyczna
Cel: Kontakty / sprzedaż
Celem kampanii było pozyskanie ruchu na stronę oraz zachęcenie potencjalnego klienta do zakupu wycieczek.
Bikemia.pl
Accordion item title
Accordion content goes here!
Accordion item title
Accordion content goes here!
trip7.pl
trip7.pl
trip7.pl
trip7.pl
trip7.pl
zegarmistrzlodz.com.pl
zegarmistrzlodz.com.pl
zegarmistrzlodz.com.pl
zegarmistrzlodz.com.pl
perfun.pl
perfun.pl
Sklep dla trenera personalnego.
Tworzę również strony internetowe i sklepy oparte na CMS WordPress + elementor.